domingo, 6 de abril de 2014

Rulada

Una foto de Roxana Vasiliu.Ce mai mancam?Azi, m-am gandit la o rulada cu o reteta de-a mamei mele si cu un nume pe masura :"purcelus" :)) La noi in casa, se facea de obicei la taiatul porcului, insa ptr cine vrea, poate fi facut oricand, chiar si ptr masa de Pasti. Pentru inceput, eu am cumparat de la macelarie, o bucata mare de panceta, de pe care am scos carnea, o bucata frumoasa de fleica, tocmai buna de umplut (restul va merge la jumari).Carnea tocata, trebuie sa fíe de porc si vita.Se amesteca cu sare, piper (din abundenta) si usturoi pisat bine.Se amaseaza cu o lingura de apa rece.Atat si nimic mai mult, nici oua, nici ceapa, nici ierburi. Se intinde bine carnea tocata peste fleica si puteti pune lomo de sajonia, sau un cabanos in mijloc, optional.Se ruleaza si capetele se cos.Se da cu sare, piper si boia si se da la cuptor intr-o tava cu ulei si putina apa.Eu il bag o ora, invelit in folie de aluminiu, apoi il scot si il las pana e gata.Trebuie verificat mereu, sa nu se arda, se unge cu sosul din tava, se intoarce ca sa prinda culoare.Se probeaza cu o scobitoare, se inteapa si cand iese uscata, e gata. Se scoate si se asteapta un pic, nu se taie fierbinte. Pofta buna, dragilor!
Una foto de Roxana Vasiliu.Una foto de Roxana Vasiliu. 

No hay comentarios :

Publicar un comentario